Telefonisch onderzoek is net als online onderzoek een vorm van kwantitatief onderzoek, die vaak gebruikt wordt voor klanttevredenheid-, naamsbekendheid,- imago- en campagneonderzoek. Telefonisch onderzoek is een goed alternatief voor business-to-business onderzoeken en consumentenonderzoeken onder ouderen of een zeer specifieke doelgroep.
Sinds de opkomst van internet is online onderzoek snel de meest gebruikte vorm van onderzoek geworden. Maar er zijn nog steeds onderzoeken waarbij de doelgroep gemakkelijker en sneller te bereiken is aan de telefoon. Zo heeft de oudere generatie vaak minder affiniteit met computers en internet en stellen uw zakelijke relaties het op prijs wanneer de tijd wordt genomen hun mening te horen. Daarnaast biedt telefonisch onderzoek ook de mogelijkheid om door te vragen op de gegeven antwoorden.
Heeft u vragen over het uitvoeren van telefonisch onderzoek of vraagt u zich af of telefonisch onderzoek geschikt is voor uw onderzoeksvraag? Neem gerust contact op voor vrijblijvend advies.
Kick-off meeting en afstemming
Maatwerk vragenlijst met alle onderwerpen
Werving van respondenten door ons eigen inhouse callcenter
Analyse en rapportage inclusief aanbevelingen
Bereken nu binnen één minuut de prijs voor het uitvoeren van uw eigen telefonisch onderzoek.
Na het invullen van uw wensen ontvangt u direct een prijsindicatie op uw scherm!
Bereken de prijs