Phone

Nieuws

Markteffect nieuwe official supplier van PSV

19 september 13

 

PSV en onderzoeksbureau Markteffect zijn een supplier-overeenkomst overeengekomen voor een periode van drie jaar. Het contract met Markteffect is donderdagmiddag in het Philips Stadion getekend. PSV is verheugd deze samenwerking te mogen bekrachtigen en het marktonderzoeksbureau toe te mogen voegen aan de mooie lijst van official suppliers.
 

Al geruime tijd zakelijk verbonden aan PSV

PSV en onderzoeksbureau Markteffect zijn een supplier-overeenkomst overeengekomen voor een periode van drie jaar. Het contract met Markteffect is donderdagmiddag in het Philips Stadion getekend. PSV is verheugd deze samenwerking te mogen bekrachtigen en het marktonderzoeksbureau toe te mogen voegen aan de mooie lijst van official suppliers. Als actief lid van PSV Business was het Eindhovense onderzoeksbureau al geruime tijd zakelijk verbonden aan PSV. Ook zal Markteffect net als voorgaande jaren weer het tevredenheidsonderzoek uitvoeren onder de zakelijke relaties van de club.


Reactie Edgar de Beule, Markteffect

“Veel van onze grote accounts zijn gevestigd in de Randstad en voor een organisatie die slechts 6,5 jaar bestaat en in Eindhoven haar hoofdvestiging heeft, is de relatie met PSV een zeer begrijpelijke keuze. PSV is een zuidelijke club met een warme clubcultuur. Ook zakelijk valt er voor Markteffect nog veel te winnen in Zuid-Nederland. Immers als grootste marktonderzoeksbureau ontbreekt het ons nog aan naamsbekendheid, en zetten we sterk in op nieuwe relaties dicht bij huis,” aldus commercieel directeur Edgar de Beule.

 

Reactie Tiny Sanders, PSV

“PSV is blij met deze betrouwbare nieuwe partner. De tevredenheid van onze relaties staat bij ons hoog in het vaandel en Markteffect bewaakt dit door gedegen marktonderzoek. Daarnaast zal Markteffect dit seizoen de PSV-supporter elke wedstrijd gaan trakteren op interessante feiten rondom de hopelijk vele doelpunten dit seizoen.”


Over Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau, dat organisaties ondersteunt bij diverse onderzoeksvraagstukken, zoals klant- en medewerkertevredenheid, naamsbekendheid, imago-onderzoek en campagne-effectmetingen. Het pas in 2007 opgerichte marktonderzoeksbureau, is er in geslaagd in 6,5 jaar tijd een sterke positie binnen de markt op te bouwen. Met een team van ruim 20 onderzoeksspecialisten en 60 veldwerkers bedient het Eindhovense marktonderzoeksbureau ruim 250 nationale- en internationale klanten. Markteffect is tevens onderscheiden door het Financiële Dagblad met een FD Gazelle Award vanwege de snelle, stabiele groei die de organisatie doormaakt. Deze groei is niet geheel toevallig toe te schrijven aan de kernwaarden van Markteffect. Deze kernwaarden omvatten het op een snelle en flexibele manier helpen van organisaties, door gedreven en gericht aan de slag te gaan, met als resultaat pragmatische en to the point resultaten.



Edgar de Beule
Algemeen directeur

Markteffect nieuwe official supplier van PSV

19 september 13

PSV en onderzoeksbureau Markteffect zijn een supplier-overeenkomst overeengekomen voor een periode van drie jaar. Het contract met Markteffect is donderdagmiddag in het Philips Stadion getekend. PSV is verheugd deze samenwerking te mogen bekrachtigen en het marktonderzoeksbureau toe te mogen voegen aan de mooie lijst van official suppliers.
 

Al geruime tijd zakelijk verbonden aan PSV

PSV en onderzoeksbureau Markteffect zijn een supplier-overeenkomst overeengekomen voor een periode van drie jaar. Het contract met Markteffect is donderdagmiddag in het Philips Stadion getekend. PSV is verheugd deze samenwerking te mogen bekrachtigen en het marktonderzoeksbureau toe te mogen voegen aan de mooie lijst van official suppliers. Als actief lid van PSV Business was het Eindhovense onderzoeksbureau al geruime tijd zakelijk verbonden aan PSV. Ook zal Markteffect net als voorgaande jaren weer het tevredenheidsonderzoek uitvoeren onder de zakelijke relaties van de club.


Reactie Edgar de Beule, Markteffect

“Veel van onze grote accounts zijn gevestigd in de Randstad en voor een organisatie die slechts 6,5 jaar bestaat en in Eindhoven haar hoofdvestiging heeft, is de relatie met PSV een zeer begrijpelijke keuze. PSV is een zuidelijke club met een warme clubcultuur. Ook zakelijk valt er voor Markteffect nog veel te winnen in Zuid-Nederland. Immers als grootste marktonderzoeksbureau ontbreekt het ons nog aan naamsbekendheid, en zetten we sterk in op nieuwe relaties dicht bij huis,” aldus commercieel directeur Edgar de Beule.

Reactie Tiny Sanders, PSV

“PSV is blij met deze betrouwbare nieuwe partner. De tevredenheid van onze relaties staat bij ons hoog in het vaandel en Markteffect bewaakt dit door gedegen marktonderzoek. Daarnaast zal Markteffect dit seizoen de PSV-supporter elke wedstrijd gaan trakteren op interessante feiten rondom de hopelijk vele doelpunten dit seizoen.”

Over Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau, dat organisaties ondersteunt bij diverse onderzoeksvraagstukken, zoals klant- en medewerkertevredenheid, naamsbekendheid, imago-onderzoek en campagne-effectmetingen. Het pas in 2007 opgerichte marktonderzoeksbureau, is er in geslaagd in 6,5 jaar tijd een sterke positie binnen de markt op te bouwen. Met een team van ruim 20 onderzoeksspecialisten en 60 veldwerkers bedient het Eindhovense marktonderzoeksbureau ruim 250 nationale- en internationale klanten. Markteffect is tevens onderscheiden door het Financiële Dagblad met een FD Gazelle Award vanwege de snelle, stabiele groei die de organisatie doormaakt. Deze groei is niet geheel toevallig toe te schrijven aan de kernwaarden van Markteffect. Deze kernwaarden omvatten het op een snelle en flexibele manier helpen van organisaties, door gedreven en gericht aan de slag te gaan, met als resultaat pragmatische en to the point resultaten.