Markteffect Groep breidt uit met nieuw label: Sherloq

4 december 2018

Vanaf maandag 3 december lanceert Markteffect een nieuw tak binnen haar Research Group: Sherloq. Met het nieuwe label wil het bedrijf een nieuwe stap zetten in het vergroten van haar groei en marktaandeel. Bij Sherloq is Hans de Jong aangesteld als Algemeen Directeur. Hij maakt de overstap van de DVJ Research Group en zal zich binnen het bedrijf gaan richten op de operationele aansturing.

Over Sherloq

Sherloq richt zich met haar dienstverlening op online marktonderzoek. Via enerzijds een flexibele ondersteuning richting opdrachtgevers op onderdelen, onderzoek producten en anderzijds branchegerichte oplossingen. Het bureau heeft zichzelf als doel gesteld om de best passende ondersteuning te bieden voor bedrijven die te maken hebben met vraagstukken op het vlak van marktonderzoek. Super snel en zeer klantgericht begeleidt Sherloq het onderzoekproces tot een goed einde tegen betaalbare tarieven.

"We zijn de afgelopen jaren als Markteffect behoorlijk hard gegroeid, zowel in aantal mensen als in omzet. Niet voor niets hebben we meerdere FD Gazellen in ontvangst mogen nemen, een mooie beloning voor al het harde werken van iedereen binnen de organisatie. Binnen een aantal branches zijn we zeer actief en hebben we inmiddels een behoorlijke lijst aan opdrachtgevers. Tegelijkertijd zien we ook binnen andere markten veel kansen en met de komst van Hans en de oprichting van Sherloq verwachten we dat we ook binnen andere branches onszelf sneller op de kaart kunnen zetten.''
Edgar de Beule (Algemeen Directeur Markteffect)

"De afgelopen 10 jaar heb ik al veel ervaring opgedaan in de marktonderzoek branche. Binnen DVJ heb ik diverse rollen mogen doorlopen en de oprichting van Sherloq zie ik als een mooie vervolgstap in mijn carrière. Ik ken Hesam en Edgar (beiden eigenaar van Markteffect) al jaren en heb enorme bewondering voor de wijze waarop zij Markteffect hebben opgebouwd tot een prachtig bedrijf. We hebben veel gesprekken gevoerd voorafgaand aan de lancering van Sherloq en merkten dat we zowel de klik hadden qua persoonlijkheid als ook de kansen die we zagen binnen de onderzoekmarkt. Ik kijk er naar uit om ook van Sherloq een bloeiende onderneming te maken!''
Hans de Jong (Algemeen Directeur Sherloq)

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

Copywriting? Dat kan toch iedereen?

Twee collega’s in de race voor dé vakprijs van 2024

De maatschappelijke magie zit 'm in kleine dingen

Van live naar beleven: de transformatie van sport in media