Kennisbank

Hier vindt u meer informatie over onze onderzoeken, methodes en de analyses die wij regelmatig gebruiken. Op zoek naar informatie over een specifieke methode of analyse? Neem dan gerust contact met ons op!

Veelgebruikt in naamsbekendheidonderzoek:

Naamsbekendheid

Zo bepalen we de top-of-mind, spontane en geholpen naamsbekendheid van uw merk

Lees meer over naamsbekendheid

Overwegingsintentie

Zo onderzoeken we in hoeverre uw doelgroep uw product in overweging neemt

Lees meer over overwegingsintentie

Conversieratio

Zo berekenen wij welk deel van de doelgroep nu het meest potentie heeft voor uw product

Lees meer over conversieratio

Lees meer

Lees alles over naamsbekendheidonderzoek en bereken meteen de prijs van uw marktonderzoek

Lees meer over naamsbekendheidonderzoek

Veelgebruikt in klanttevredenheidsonderzoek:

Imagomatrix

Hiermee wordt bepaald welke (kern)waarden als eerste opgepakt dienen te worden om het imago te verbeteren

Lees meer over de imagomatrix

Net Promoter Score

Een handige en internationale tool om de autonome groei op basis van mond-op-mond-reclame te bepalen

Lees meer over de NPS

Loyaliteitsmodel

Een overzichtelijk model dat direct inzicht geeft in het type klanten waar uw organisatie te maken heeft en hun kenmerken

Lees meer over het loyaliteitsmodel

Lees meer

Lees alles over klanttevredenheidsonderzoek en bereken meteen de prijs van uw klanttevredenheidsonderzoek

Lees meer over klanttevredenheidsonderzoek

 

Veelgebruikt in medewerkersbetrokkenheidsonderzoek:

Spiegelonderzoek

Hiermee brengen we in kaart hoe het management zich verhoudt tot de werknemers

Lees meer over spiegelonderzoek

Regressieanalyse

Zo krijgen we inzichtelijk welke aspecten van invloed zijn op de medewerkersbetrokkenheid

Lees meer over regressieanalyse

Prioriteitenmatrix

Hiermee wordt bepaald welke aspecten als eerste opgepakt dienen te worden om de betrokkenheid te verbeteren

Lees meer over de prioriteitenmatrix

Lees meer

Lees alles over medewerkersbetrokkenheid en bereken meteen de prijs van uw medewerkersbetrokkenheidsonderzoek

Lees meer over medewerkersbetrokkenheid

Veelgebruikte analyses in overige onderzoeken:

GAP-analyse

Zo onderzoeken we hoe groot de "gap" tussen de huidige en gewenste situatie is in het imago en de identiteit van uw organisatie

Lees meer over een GAP-analyse

Folio-analyse

Een analyse om alle waargenomen en geobseerverde informatie tijdens een diepte-interview of groepsdiscussie te analyseren en rapporteren

Lees meer over folio-analyse

Lees meer

Lees alles over onze overige onderzoekssoorten en bereken meteen de prijs van uw marktonderzoek op maat

Lees meer over onze overige onderzoekssoorten